منتدي كينج موها kingmohaa
ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك 829894
ادارة المنتدي ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك 103798
ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك 829894
ادارة المنتدي ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك 103798

منتدى,تحميل,لعبة,تحديث,مشكلة,سيرفر,الفيس,يوجد,هنا,جميع,المنتديات,التصميمات,mohaa,medal

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولدخول

شاطر

ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
qosimox
عسكرى
عسكرى

النوع : ذكر

ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك Empty
مُساهمةموضوع: ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك   ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 31, 2011 2:22 pm

كل سنه وانتم طيبين اولا
ثانيا
انا عندى مشكله وارحو ان يقوم الاستاذ احمد المنسى بحلها انا نزلت برنامج الهاك اللى حضرتك كنت رافعو على موقع والرنامج ده كلن فيه كل حاجه لما بتدوس على ارقام من 1 الى 9 تعمل اللى انتا عاوز من واله هاك واتو شوت واتو ايم وليزر وكلو تمام والبرنامج والحمد لله شغال

ولكن

فى بعض السيرفرات اللى بخش عليها بساعات بلاقى كده صوره كبيره بتظهر فى وسط الشاه مخليانى مش عارف اشوف اى حاجه الى حاجات بسسيطف من الجمب وهذه الصوره عليها شعار البرنامج وحاولت اغبها كتير بس ما عرففتش فارجوك يا استاذ احمد لو تعرف تقولى الغيها ازى يبقى الف شكر مع العلم ان فى فى سيرفرات تانيه ان الصوره دى ما بتظهرش خالص

عدل سابقا من قبل qosimox في الأربعاء أغسطس 31, 2011 7:06 pm عدل 1 مرات
BesT
ملازم أول
ملازم أول
BesT

الموقع kingmohaa.alafdal.net

ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك Empty
مُساهمةموضوع: رد: ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك   ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 31, 2011 4:22 pm

انا كمان الحالة ده كانت معايا و انا لغيتها
https://kingmohaa.alafdal.net
BesT
ملازم أول
ملازم أول
BesT

مُساهمةموضوع: رد: ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك   ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 31, 2011 4:24 pm

بس مش ممكن اعلمك لانك طالب من احمد المنسي يعلمك اذا عايز اعلمك قول لي
qosimox
عسكرى
عسكرى

مُساهمةموضوع: رد: ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك   ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 31, 2011 7:05 pm

اوك يا بيست ارجوك قولى انا عاوز اعرف اصل دى بضايقنى اوى اوى وبتخلى عنيا تزغلل
ارجوك قولى لغيتها ازاى
BesT
ملازم أول
ملازم أول
BesT

مُساهمةموضوع: رد: ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك   ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 31, 2011 10:03 pm

ماشي اعمل نفس زي الشرح الي بتاع احمدالمنسي بس في حاجة اسمها
ZzZzZ_boneaimmenu.pk3
متنقلها في مجلد اللعبة
main
وشوف
وقل لي
ارجو ان اكون افدتك
qosimox
عسكرى
عسكرى

مُساهمةموضوع: رد: ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك   ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 31, 2011 10:13 pm

BesT كتب:
ماشي اعمل نفس زي الشرح الي بتاع احمدالمنسي بس في حاجة اسمها
ZzZzZ_boneaimmenu.pk3
متنقلها في مجلد اللعبة
main
وشوف
وقل لي
ارجو ان اكون افدتك

انا بشكرك يا استاذ بيست بسس للاسف انا اصلا كنت حاطت الملف ده فى مجلد Main وقمت باعاده وضعه ولكن لم يتغير شى فى بعض السيرفرات ما زالت الصوره الكبيره تظهرلى وارجو منك ان تساعدنى
وتقم مشكور برفع برنامج wall Hack بس يكون زى اللى موجود فى الامبوت بتاع احمد المنسى بحيت يظهرلى الناس ورا الحيطه بشكلهم الحقيقى مش الوان مثل اللى موجود فى البرنامج بتاع احمد المنسى بالظبط وشكرا با استاذ بيست
BesT
ملازم أول
ملازم أول
BesT

مُساهمةموضوع: رد: ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك   ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 31, 2011 11:30 pm

انت فهمتني خطا
BesT
ملازم أول
ملازم أول
BesT

مُساهمةموضوع: رد: ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك   ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 31, 2011 11:34 pm

الملف الي اسمو
ZzZzZ_boneaimmenu.pk3
لا تضعو في مجلد اللعبة
main
qosimox
عسكرى
عسكرى

مُساهمةموضوع: رد: ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك   ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك Icon_minitimeالخميس سبتمبر 01, 2011 12:45 am

BesT كتب:
الملف الي اسمو
ZzZzZ_boneaimmenu.pk3
لا تضعو في مجلد اللعبة
main
اوك يعنى يا مان الملف ده اشيلو من الجيم خالص ولا احتو بره
bloodman3000
مساعد أول
مساعد أول
bloodman3000

مُساهمةموضوع: رد: ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك   ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك Icon_minitimeالخميس سبتمبر 01, 2011 2:17 am

استاذ best بيكولك شيلوا
BesT
ملازم أول
ملازم أول
BesT

مُساهمةموضوع: رد: ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك   ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك Icon_minitimeالخميس سبتمبر 01, 2011 12:20 pm

لاتضعوا في مجلد اللعبة
main خالص
ولا تضعوا بره
احمدالمنسي
فريق
فريق
احمدالمنسي

مُساهمةموضوع: رد: ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك   ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك Icon_minitimeالخميس سبتمبر 01, 2011 12:40 pm

:651:

انا جيت ياحبايبي

تم الحل من هنا

https://kingmohaa.alafdal.net/t615-topic
qosimox
عسكرى
عسكرى

مُساهمةموضوع: رد: ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك   ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك Icon_minitimeالخميس سبتمبر 01, 2011 12:43 pm

انا بشكركو كلو يا رجاله على مروركم الكيرم وخاصه الاستاذ بيست والاستاذ احمد المنسى والحمد الله المشكله اتحلت تماما لما شيلت الملف من العبه كلها وشكرا للجميع
احمدالمنسي
فريق
فريق
احمدالمنسي

مُساهمةموضوع: رد: ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك   ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك Icon_minitimeالخميس سبتمبر 01, 2011 12:59 pm

:651:

انت شفت الرابط اللي انا وضعته ؟

وضعت ايضا بدائل للول هاك وهي تعمل جيدا ايضا ولا تنكشف

ارجو الدخول منك يا استاذ بيست او منكو يا شباب وببسرعه فى مشكله فى برنامج الهاك

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

مواضيع ذات صلة