منتدي كينج موها kingmohaa
انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 829894
ادارة المنتدي انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 103798
انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 829894
ادارة المنتدي انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 103798

منتدى,تحميل,لعبة,تحديث,مشكلة,سيرفر,الفيس,يوجد,هنا,جميع,المنتديات,التصميمات,mohaa,medal

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولدخول

شاطر

انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
BeBo
فريق
فريق
BeBo

النوع : ذكر
الموقع https://kingmohaa.alafdal.net

انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد سبتمبر 09, 2012 5:14 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 400735834
:
:
:
الموضوع
انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 3908844451
اولا: انا اتهنت و مش لوحدى انا و مشرفين اخرين بسبب اعتراض على بعض من كلمات صدرت من المشرف Mha
ثانيا: تم حذف موضوع :حصريا حل مشكلة رسالة : GLW_STATOPENGL ( ) - COULD NOT LOAD OPENGL SUBSYSTEM بتاعى من مشرف وهوة Mha
ثالثا: موضوعى وهوة عن مشكلة تكميل تعريف كارت الشاشة نفديا لكل مالدية كارت شاشة نفديا وكان موضح فى الموضوع انى اتحدث عن نفديا وليست لبقى كروت الشاشة الاخرى
رابعا: الغرض من حذف موضوعى نهائيا من المنتدى والذى استخدم صلاحيات اشراقو المشرف Mha واعترف انهو هوة الذى حذف الموضع بدون سبب لماذا لانى اعترض انا ومشرفين اخرين على ماصدر منو بكلامات لايجب ان تصدر من مشرف عن موضوع اسم الموضوع تحذير لكل مشرف ومدير
خامسا: شتمنى انا ومشرفين اخرين وبيقول كلام مينفعش يتقال من مشرف واستخدم صلاحيات الاشراف بطريقة غير قنونية لمصالح شخصية
سادسا: اتهمنى اتهامت ليست لديهى اى من ادلة لكى يتهمنى بها واحب انا اقول ان الاتهامت اللى كلها اتحدث عنها كانت فى غيابى من المنتدى واظن الجميع عارف انى كنت مش موجود فى المنتدى فترة ورجعت تانى وحصل خلاف بسيط بينى وبين فريق الاول حسام وتم الغاء اشرافى العام من المنتدى وبعد الاحداث تحدثت انا والاخ الفاضل حسام لكى اعرفو لماذا حدث الخلاف بينى وبينة وبعد ذلك رجعت تانى للاشراف بواسطة الفريق الاول حسام
سادسا : طلبى من الادراة العامة ان تستخدم القوانين اللزمة وبدون اى مسامحة او عطف اتجاه احد والحكم بلعدل
سابعا : اما بنسبة لية طلبى الوحيد ان تصدر الادارة العامة بتنزيل اقصى عقوبة على اللى غلطان ارجو الحكم بلعدل وشكرا
انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 6946
احب اقول فى الاخر انو اخترق الملف الشخصى بتاعى ونزل من نشاطى ورفع شريط التحزيات و اعطى لى 10 تحزيرات بدون سبب اللى اكدلى ان هوة مفيش سبب للتحذيرات مفيش اسم المشرف او المدير اللى اعطى لى التحذيرات وقلل من شريط نشاطى فاكيد هوة اللى عمل كدة ولكن لقد قمت بتعديل ملفى الشخصى بوسطة صلاحيتى السبب فى تعديل ملفى الشخصى ان لايوجد سبب على التحذيرات ولا يوجد اسم الذى اعطى لى التحذيرات و تنزيل النشاط و رفع شريط المخلافات
انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 200933

كاتب الموضوعرسالة
Hetlar
رائد
رائد

انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد سبتمبر 09, 2012 8:33 pm

يااااااااااااااااا جماعة المنتدى مش معمول علشان الخناق وانا اطالب باضافة قانون الى قوانين المنتدى وهو

*معاقبة اى مشرف يستخدم صلاحياته بعيدا كل البعد عن مهاب علشان ميفهمنيش غلط بمعاقبته بوقف التسجيل بتاعة لمدة اسبوعين ولو كرر الموضوع تانى يتم جرده من الاشراف ياريت يا حسام تدرس القانون ده واكييييييييد القانون ده فيه عدل علشان محدش يتلكك
hosam200079
فريق أول
فريق أول

مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد سبتمبر 09, 2012 8:53 pm

Hetlar كتب:
يااااااااااااااااا جماعة المنتدى مش معمول علشان الخناق وانا اطالب باضافة قانون الى قوانين المنتدى وهو

*معاقبة اى مشرف يستخدم صلاحياته بعيدا كل البعد عن مهاب علشان ميفهمنيش غلط بمعاقبته بوقف التسجيل بتاعة لمدة اسبوعين ولو كرر الموضوع تانى يتم جرده من الاشراف ياريت يا حسام تدرس القانون ده واكييييييييد القانون ده فيه عدل علشان محدش يتلكك
مش فاهم حاجة
عموماً أنا هخط قوانين إضافية قريباً بخصوص الإشراف
https://kingmohaa.alafdal.net
ahmed ebrahim
مقدم
مقدم

مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد سبتمبر 09, 2012 9:04 pm

انا من راي المتواضع ان مهاب غلط

ممكن نتسامح فقد قال الله تعالي ((والكاظمين الغيظ والعافين عن الناس والله يحب المحسنين))

وشكرا
<HE$HAM>
فريق
فريق

مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد سبتمبر 09, 2012 9:23 pm

بصوا يا رجالة المنتدى احنا لازم نقعد قعدة عرب فى يوم ونعمل اجتماع علشان نظبط المنتدى وحسام كان بيسال وبيقول ان فقى قسم شروحات اتعمل جديدا انا عملت قسم نحط فيه الشروحات العماة زى روفع الملفات والكلام ده كلو وده هتلقاه فى قسم المشاكل والحلول
http://the-forumss.tk
Hetlar
رائد
رائد

مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد سبتمبر 09, 2012 9:41 pm

نعمل اجتماع يوجد فيه كل من يملكون صلاحيات خاصة فريق او مدير او مشرف لمحاولة لتطوير المنتدى
hosam200079
فريق أول
فريق أول

مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد سبتمبر 09, 2012 9:59 pm

فكرة بس هنجتمع فين
Hetlar
رائد
رائد

مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد سبتمبر 09, 2012 10:36 pm

هندخل فى الدردشة بتعة المنتدى بس طبعا مش هكون فيها لانى هكو نطلعت من المنتدى اصلا
BeBo
فريق
فريق

مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2012 2:29 am

طلما الصلح خير مفيش مشاكل وانا سمحتو اما بنسبة المنتدى فانا محضر موفجات كتير جدا للمنتدى و موضيع هامة جدا فى جميع الاقسام المنتدى واعضاء اكثر سوف تسجل فى المنتدى وانا قريبا سوف انتهى من عملى وانشر موضيعى التى باذن الله سوف ترفع من مستوى المنتدى وباذن الله سوف يتم افتتاح سرفر المنتدى قريبا
انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 3240691746
hosam200079
فريق أول
فريق أول

مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2012 10:29 am

إن شاء الله والأفضل تتكلموا على الإيميل وتتصالحوا لإن المنتدى مش ساحة لحل المشاكل
<HE$HAM>
فريق
فريق
<HE$HAM>

الموقع http://the-forumss.tk

مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2012 11:31 am

مش على كده يا معلم فى حاجات لازم الادراة تتدخل فيها واحنا نعمل اجتماع مع الناس فى دردشة المنتدى فى مرة ونظبط الدنيا
http://the-forumss.tk
RyBack
لواء
لواء
RyBack

مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2012 8:13 pm

انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 519866

BeBo كتب:

انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 400735834
:
:
:
الموضوع
انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 3908844451
اولا: انا اتهنت و مش لوحدى انا و مشرفين اخرين بسبب اعتراض على بعض من كلمات صدرت من المشرف Mha
ثانيا: تم حذف موضوع :حصريا حل مشكلة رسالة : GLW_STATOPENGL ( ) - COULD NOT LOAD OPENGL SUBSYSTEM بتاعى من مشرف وهوة Mha
ثالثا: موضوعى وهوة عن مشكلة تكميل تعريف كارت الشاشة نفديا لكل مالدية كارت شاشة نفديا وكان موضح فى الموضوع انى اتحدث عن نفديا وليست لبقى كروت الشاشة الاخرى
رابعا: الغرض من حذف موضوعى نهائيا من المنتدى والذى استخدم صلاحيات اشراقو المشرف Mha واعترف انهو هوة الذى حذف الموضع بدون سبب لماذا لانى اعترض انا ومشرفين اخرين على ماصدر منو بكلامات لايجب ان تصدر من مشرف عن موضوع اسم الموضوع تحذير لكل مشرف ومدير
خامسا: شتمنى انا ومشرفين اخرين وبيقول كلام مينفعش يتقال من مشرف واستخدم صلاحيات الاشراف بطريقة غير قنونية لمصالح شخصية
سادسا: اتهمنى اتهامت ليست لديهى اى من ادلة لكى يتهمنى بها واحب انا اقول ان الاتهامت اللى كلها اتحدث عنها كانت فى غيابى من المنتدى واظن الجميع عارف انى كنت مش موجود فى المنتدى فترة ورجعت تانى وحصل خلاف بسيط بينى وبين فريق الاول حسام وتم الغاء اشرافى العام من المنتدى وبعد الاحداث تحدثت انا والاخ الفاضل حسام لكى اعرفو لماذا حدث الخلاف بينى وبينة وبعد ذلك رجعت تانى للاشراف بواسطة الفريق الاول حسام
سادسا : طلبى من الادراة العامة ان تستخدم القوانين اللزمة وبدون اى مسامحة او عطف اتجاه احد والحكم بلعدل
سابعا : اما بنسبة لية طلبى الوحيد ان تصدر الادارة العامة بتنزيل اقصى عقوبة على اللى غلطان ارجو الحكم بلعدل وشكرا
انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 6946
احب اقول فى الاخر انو اخترق الملف الشخصى بتاعى ونزل من نشاطى ورفع شريط التحزيات و اعطى لى 10 تحزيرات بدون سبب اللى اكدلى ان هوة مفيش سبب للتحذيرات مفيش اسم المشرف او المدير اللى اعطى لى التحذيرات وقلل من شريط نشاطى فاكيد هوة اللى عمل كدة ولكن لقد قمت بتعديل ملفى الشخصى بوسطة صلاحيتى السبب فى تعديل ملفى الشخصى ان لايوجد سبب على التحذيرات ولا يوجد اسم الذى اعطى لى التحذيرات و تنزيل النشاط و رفع شريط المخلافات
انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 200933

طويب

انا غيبت يومين عن المنتدي

بسب اشتراك النت

والدنيا اتقلبت علي دماغكم
أمال إيه ألي هيجري في الدراسة بقي

المهم يا بيبو أنا مشتمتكش لما قلت

ماشي يا ................

ده كان هزار مني ومشتمش المشرفين التانين

وآسف شديد الأسف علي حذف موضوع

أنا قرأته غلط
انتا كنت كاتب

تعريف كرت شاشة نيفيديا وهو مكمل لتعريف كرت الشاشة

كرت شاشة إيه إنتا مقلتش

علشان كده حذفته

ومش أنا بس ألي افتكر كده في واحد تاني برده رد وكتب بالإنجليزي بس هقولها بالعربي

وكمان يا معلم أنا كرت الشاشة بتاعي مش نيفيديا

الظاهر أن مشكلتي غلسة

وآسف جداً

بس

أنا مخترقتش البيانات الشخصية بتاعتك ومحطيتش 10 تحذيرات

ومعدلتش في نشاط العضو بتاعك

وألي فاكر أني بعتذر علشان خايف مرجعش مشرف
أقله ميهنيش لو تم عزلي من صلاحيات الاشراف
أنا غلط غلطة ولازم أتحمل عواقبها

آسف جداً

مع تحياتي

مهاب المدعو بـــ

MHA

Hetlar
رائد
رائد
Hetlar

الموقع https://kingmohaa.alafdal.net/

مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2012 8:44 pm

ماشى كويس يا مهاب انك دخلت الموضوع وبرئت نفسك بس المشكلة مييييييييييي ناللى عمل كددددددددددددددددددددددة؟
RyBack
لواء
لواء
RyBack

مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2012 8:52 pm

Hetlar كتب:
ماشى كويس يا مهاب انك دخلت الموضوع وبرئت نفسك بس المشكلة مييييييييييي ناللى عمل كددددددددددددددددددددددة؟

تمام يا سيادة اللوا
Hetlar
رائد
رائد
Hetlar

مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2012 8:54 pm

ماشى يا سيادة المقدم هههههههههههه
RyBack
لواء
لواء
RyBack

مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2012 9:10 pm

Hetlar كتب:
ماشى يا سيادة المقدم هههههههههههه

تقصد يا سيادة العقيد
هههههههههههههههههههههههههه
Hetlar
رائد
رائد
Hetlar

مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2012 9:12 pm

المقدم سابقا ههههههههههههههههه
RyBack
لواء
لواء
RyBack

مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2012 9:15 pm

Hetlar كتب:
المقدم سابقا ههههههههههههههههه

و العقيد حديثاً

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههه
هههههههههه
ههههههه
ههههه
ههه
هه
ه
Hetlar
رائد
رائد
Hetlar

مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2012 9:17 pm

الش رخيص!
RyBack
لواء
لواء
RyBack

مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2012 9:19 pm

Hetlar كتب:
الش رخيص!

لالالالالالالالا

دا غالي جداً

تمنه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههه
هههههههههه
ههههههه
ههههه
ههه
هه
ه
Hetlar
رائد
رائد
Hetlar

مُساهمةموضوع: رد: انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة    انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة  - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2012 10:25 pm

انت مبتعديش حاجة خالص كدة

انا عايز الادارة العامة تتدخل فى الموضوع دة باسرع وقت وتشوف اللى بيحصل دة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

مواضيع ذات صلة